Семестрова контрольна робота (І семестр) 5 клас
І варіант
1.Установіть відповідність між героями та назвами творів.
1 Карпо А «Ой Морозе, Морозенку»
2 Маруся Б «Летючий корабель»
3 Хмель В «Як виникли Карпати»
Г «Мудра дівчина»
2. Установіть відповідність між темами й назвами творів
1 Як жінка-богиня рятувала А «Про правду і кривду»
людей на землі Б «Ой Морозе, Морозенку»
2 Як навіть вороги дивувалися В «Прийом у запорожці»
мужності й самовідданості героя Г «Берегиня»
3 Як чесність та справедливість
були щедро винагороджені
3. Дайте визначення поняттю легенда.
4.З якого твору ці дядки: «Було собі два брати – один убогий, а другий бідний. От багатий колись ізласкавився над бідним, що не має той ні ложки молока дітям та й дав йому дійну корову».
5. Визначте, хто автори цих творів: «Фарбований лис», «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії».
6.Напишіть невеликий твір на тему: « Твір української літератури, що справив на мене найбільше враження».
Семестрова контрольна робота (І семестр) 5 клас
ІІ варіант
1.Установіть відповідність між назвами творів та жанрами, до яких вони належать.
1 народна казка А «Чому в морі є перли й мушлі»
2 народна легенда Б «Прийом у запорожців»
3 народний переказ В «Летючий корабель»
Г «Фарбований Лис»
2.Установіть відповідність між чарівними предметами й творами, в яких про них згадується.
1 підкурених глухий куток А «Неопалима купина»
2 Як навіть вороги дивувалися Б «Як виникли Карпати»
й листям, схожим на ясенове В «Ох!»
3 гранатовий перстень Г «Про правду і кривду»
3. Дайте визначення поняттю літературна казка.
4.З якого твору ці слова: "Вона була останньою. Народилася не ранньою весною, як усі її сестри та брати. Було тоді тепле, ясне, веселе літо».
5. З якими творами цих авторів ви познайомилися - Галина Малик, Василь Симоненко.
6.Напишіть невеликий твір на тему: « Твір української літератури, що справив на мене найбільше враження».
|