Понеділок, 25.11.2024, 15:42 Гість | RSS
Сайт учителя-словесника Ільїної Інни Іванівни
Мої статті [43]

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Творча скарбничка "Я роблю це так!"



Підсумкова контрольна робота з української літератури 8 клас І семестр

Підсумкова контрольна робота 8 клас І семестр

І варіант

1. Історична пісня – це…

2. Про боротьбу проти національного й соціального гніту йдеться в пісні:

А) «Зажурилась Україна»; Б) «Ой Морозе, Морозенку»; В) «Чи не той то хміль»; Г) «Віють вітри, віють буйні».

3. Образ Богдана Хмельницького постає у пісні:

А) «Зажурилась Україна»; Б) «Ой Морозе, Морозенку»; В) «Чи не той то хміль»; Г) «Віють вітри, віють буйні».

4. Прочитайте подані рядки. І не пом’яне батько з сином, Не скаже синові: — Молись, Молися, сину, за Вкраїну Його замучили колись... Це уривок із вірша Т. Шевченка.

А «Думи мої, думи мої...»; Б «Мені однаково, чи буду...»; В «Ой три шляхи широкії...»; Г «Минають дні, минають ночі...».

5. Роль митця в суспільстві — провідний мотив твору Лесі Українки:

А «Ви щасливі, пречистії зорі...»; Б «Давня казка»; В «Давня весна»; Г «Хотіла б я піснею стати...».

6. Установити відповідність між художнім засобом та його назвою.

1

Весела, щедра, мила

А Порівняння

2

Ні, не забула!

Б Епітети

3

...гай свій відгук з ним прислав

В Метафора

4

...летіла хутко, мов стокрила

Г Риторичний оклик

   

Д Риторичне звертання

7.В якому з віршів В. Сосюри лунає патріотичний пафос?

А) «Васильки»; Б) «Осінь»; В)»Любіть Україну»; Г) «Зима».

8.Хто є автором вірша «Наша мова»?

А)В.Підпалий; Б)В.Сосюра; В)В.Голобородько; Г)Леся Українка.

9. Вільний вірш – це… .

10. Який з вивчених творів української літератури ви б порадили прочитати? Чому?(3-5 реч.)

Підсумкова контрольна робота 8 клас

І семестр

ІІ варіант

1. Народна дума – це… .

2. Про звитяжну боротьбу козаків із турецько-татарськими нападниками йдеться в пісні:

А) «Зажурилась Україна»; Б) «Ой Морозе, Морозенку»; В) «Чи не той то хміль»; Г) «Віють вітри, віють буйні».

3. Героїня якого твору потрапила до турецького вельможі, дуже тужила за батьківщиною, але додому не повернулася?

А) «Маруся Богуславка»; Б) «Ой Морозе, Морозенку»; В) «Чи не той то хміль»; Г) «Віють вітри, віють буйні».

4. Прочитайте подані рядки. Квіти мої, діти! Нащо ж вас кохав я, нащо доглядав? Чи заплаче серце одно на всім світіЦе уривок із вірша Т. Шевченка.

А «Думи мої, думи мої...»; Б «Мені однаково, чи буду...»; В «Ой три шляхи широкії...»; Г «Минають дні, минають ночі...».

5. Гармонійне єднання людини з природою — провідний мотив твору Лесі Українки:

А «Ви щасливі, пречистії зорі...»; Б «Давня казка»; В «Давня весна»; Г «Хотіла б я піснею стати...».

6. Установити відповідність між художнім засобом та його назвою.

1

Весела, щедра, мила

А Порівняння

2

Ні, не забула!

Б Епітети

3

...гай свій відгук з ним прислав

В Метафора

4

...летіла хутко, мов стокрила

Г Риторичний оклик

   

Д Риторичне звертання

7. В якому з віршів В. Сосюри лунає інтимний мотив?

А) «Васильки»; Б) «Осінь»; В)»Любіть Україну»; Г) «Зима».

8.Хто є автором вірша «Теплі слова»?

А)В.Підпалий; Б)В.Сосюра; В)В.Голобородько; Г)Леся Українка.

9. Рима – це… .

10. Який з вивчених творів української літератури ви б порадили прочитати? Чому?(3-5 реч.)

: Мої статті | : Illinainna (16.12.2018)
: 1077 | : 0.0/0
: 0
avatar