Підсумкова контрольна робота 8 клас І семестр
І варіант
1. Історична пісня – це…
2. Про боротьбу проти національного й соціального гніту йдеться в пісні:
А) «Зажурилась Україна»; Б) «Ой Морозе, Морозенку»; В) «Чи не той то хміль»; Г) «Віють вітри, віють буйні».
3. Образ Богдана Хмельницького постає у пісні:
А) «Зажурилась Україна»; Б) «Ой Морозе, Морозенку»; В) «Чи не той то хміль»; Г) «Віють вітри, віють буйні».
4. Прочитайте подані рядки. І не пом’яне батько з сином, Не скаже синові: — Молись, Молися, сину, за Вкраїну Його замучили колись... Це уривок із вірша Т. Шевченка.
А «Думи мої, думи мої...»; Б «Мені однаково, чи буду...»; В «Ой три шляхи широкії...»; Г «Минають дні, минають ночі...».
5. Роль митця в суспільстві — провідний мотив твору Лесі Українки:
А «Ви щасливі, пречистії зорі...»; Б «Давня казка»; В «Давня весна»; Г «Хотіла б я піснею стати...».
6. Установити відповідність між художнім засобом та його назвою.
1
|
Весела, щедра, мила
|
А Порівняння
|
2
|
Ні, не забула!
|
Б Епітети
|
3
|
...гай свій відгук з ним прислав
|
В Метафора
|
4
|
...летіла хутко, мов стокрила
|
Г Риторичний оклик
|
|
|
Д Риторичне звертання
|
7.В якому з віршів В. Сосюри лунає патріотичний пафос?
А) «Васильки»; Б) «Осінь»; В)»Любіть Україну»; Г) «Зима».
8.Хто є автором вірша «Наша мова»?
А)В.Підпалий; Б)В.Сосюра; В)В.Голобородько; Г)Леся Українка.
9. Вільний вірш – це… .
10. Який з вивчених творів української літератури ви б порадили прочитати? Чому?(3-5 реч.)
Підсумкова контрольна робота 8 клас
І семестр
ІІ варіант
1. Народна дума – це… .
2. Про звитяжну боротьбу козаків із турецько-татарськими нападниками йдеться в пісні:
А) «Зажурилась Україна»; Б) «Ой Морозе, Морозенку»; В) «Чи не той то хміль»; Г) «Віють вітри, віють буйні».
3. Героїня якого твору потрапила до турецького вельможі, дуже тужила за батьківщиною, але додому не повернулася?
А) «Маруся Богуславка»; Б) «Ой Морозе, Морозенку»; В) «Чи не той то хміль»; Г) «Віють вітри, віють буйні».
4. Прочитайте подані рядки. Квіти мої, діти! Нащо ж вас кохав я, нащо доглядав? Чи заплаче серце одно на всім світі… Це уривок із вірша Т. Шевченка.
А «Думи мої, думи мої...»; Б «Мені однаково, чи буду...»; В «Ой три шляхи широкії...»; Г «Минають дні, минають ночі...».
5. Гармонійне єднання людини з природою — провідний мотив твору Лесі Українки:
А «Ви щасливі, пречистії зорі...»; Б «Давня казка»; В «Давня весна»; Г «Хотіла б я піснею стати...».
6. Установити відповідність між художнім засобом та його назвою.
1
|
Весела, щедра, мила
|
А Порівняння
|
2
|
Ні, не забула!
|
Б Епітети
|
3
|
...гай свій відгук з ним прислав
|
В Метафора
|
4
|
...летіла хутко, мов стокрила
|
Г Риторичний оклик
|
|
|
Д Риторичне звертання
|
7. В якому з віршів В. Сосюри лунає інтимний мотив?
А) «Васильки»; Б) «Осінь»; В)»Любіть Україну»; Г) «Зима».
8.Хто є автором вірша «Теплі слова»?
А)В.Підпалий; Б)В.Сосюра; В)В.Голобородько; Г)Леся Українка.
9. Рима – це… .
10. Який з вивчених творів української літератури ви б порадили прочитати? Чому?(3-5 реч.)
|