Контрольна робота №3 7 кл.
М.Стельмах « Гуси-лебеді летять», Г. Тютюнник « Климко»
І варіант
І-ІІ рівні (6 б.)
1. Визначте жанрову приналежність повісті М.Стельмаха «Гуси-лебеді летять…»:
а) героїко-романтична; б) автобіографічна; в) пригодницька; г) історична.
2. Гр. Тютюнник у своєму творі «Климко» використав факт з життя:
а) власного життя; б) життя мами; в) життя друга; г) життя двоюрідного брата.
3.Чим скористався Михайлик (твір «Гуси-лебеді летять…») для катання на льодяній гірці?
а) Ночовками; б) санками; в) ослінчиком.
4. Що було метою подорожі Климка (Гр.Тютюнник «Климко»):
а) олія; б) сіль; в) чоботи; г) молоко.
5. Яка річ для Климка була особливо дорогою («Не брали її ні дощі, ні сніг, ані сонце») і мала символічне значення:
а) шапка; б) скринька; в) хустинка; г) діжурка.
6. Установіть відповідність між висловлюванням та героєм, якому воно належить:
а) «Купіть мою хустку. Дивіться, яка ловка. Я й чорнобривців на додачу ще дам».
б) «А може б, синочку, у мене зостався, га? Назовсім. До кого ж тобі йти? Їсти в мене, хвалити Бога, є що…»;
в) «В її устах і душі «насіння « було святим словом… І хоча вона нарікала на свою мужицьку долю з її вічними супутниками – нестатками і злиднями, проте нічого так не любила, як землю»;
|
1. Тітці Марині
(Гр.Тютюнник «Климко»).
2. Матері Михайлика
(М.Стельмах
«Гуси-лебеді
летять…»).
3. Дівчині
(Гр.Тютюнник
«Климко»).
|
ІІІ рівень ( 2 на вибір) ( 3 б.)
1.Обґрунтуйте, у чому полягає значення символічного образу гусей-лебедів у творі М.Стельмаха «Гуси-лебеді летять…».
2. Чому для Михайлика оточуючий світ вважається казковим. Це реальність чи фантазія хлопчика? Доведіть власні міркування.
3. Що б ви порадили Климкові, який залишився самотнім після смерті дядька Кирила? Чи був у нього життєвий вибір?
4. Доведіть, що Климко – сильна, мужня, вольова людина. Власні переконання вмотивуйте.
ІV рівень ( 3 б.)
Напишіть твір-мініатюру на одну із тем:
1. «Чи хотів би я мати такого друга, як Климко» (за твором Г. Тютюнника «Климко»).
2. «Чим мені подобається Михайлик, герой твору М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять».
Контрольна робота №3 7 кл.
М.Стельмах « Гуси-лебеді летять», Г. Тютюнник « Климко»
ІІ варіант
І-ІІ рівні (6 б.)
1. Визначте жанрову приналежність твору Гр. Тютюнника «Климко»:
а)повість; б) оповідання; в) новела; г) роман.
2. М.Стельмах присвятив свій твір «Гуси-лебеді летять…»:
а) дядьку Себастіяну; б) сину Ярославу; в) своїм батькам; г) дідусеві і бабусі.
3.Чим скористався Михайлик (твір «Гуси-лебеді летять…») для катання на льодяній гірці?
а) Ночовками; б) санками; в) ослінчиком.
4. Хто врятував Климка під час його подорожі?
а) тітка Марина; б) дядько Кирило; в) товариш Сергій; г) невідомий німець.
5.Кого з названих героїв немає в повісті М.Стельмаха «Гуси-лебеді летять…»?
А) Люби; б) Михайлика; в) діда Дем’яна; г) дядька Степана.
6. Установіть відповідність між висловлюванням та героєм, якому воно належить:
а) «В її устах і душі «насіння « було святим словом… І хоча вона нарікала на свою мужицьку долю з її вічними супутниками – нестатками і злиднями, проте нічого так не любила, як землю»;
б) «А може б, синочку, у мене зостався, га? Назовсім. До кого ж тобі йти? Їсти в мене, хвалити Бога, є що…»;
в) «Купіть мою хустку. Дивіться, яка ловка. Я й чорнобривців на додачу ще дам».
|
1. Дівчині
(Гр.Тютюнник
«Климко»).
2. Матері Михайлика (М.Стельмах
«Гуси-лебеді
летять…»).
3. Тітці Марині (Гр.Тютюнник «Климко»).
|
ІІІ рівень ( 2 на вибір) ( 3 б.)
1.Обґрунтуйте, у чому полягає значення символічного образу гусей-лебедів у творі М.Стельмаха «Гуси-лебеді летять…».
2. Чому для Михайлика оточуючий світ вважається казковим. Це реальність чи фантазія хлопчика? Доведіть власні міркування.
3. Що б ви порадили Климкові, який залишився самотнім після смерті дядька Кирила? Чи був у нього життєвий вибір?
4. Доведіть, що Климко – сильна, мужня, вольова людина. Власні переконання вмотивуйте.
ІV рівень ( 3 б.)
Напишіть твір-мініатюру на одну із тем:
1. «Чи хотів би я мати такого друга, як Климко» (за твором Г. Тютюнника «Климко»).
2. «Чим мені подобається Михайлик, герой твору М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять».
|