Понеділок, 25.11.2024, 17:51 Гість | RSS
Сайт учителя-словесника Ільїної Інни Іванівни
Мої статті [43]

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Творча скарбничка "Я роблю це так!"



Контрольна робота №3 з української літератри "М. Стельмах, Г. Тютюнник" 7 клас

                                          Контрольна робота №3                           7 кл.

М.Стельмах « Гуси-лебеді летять», Г. Тютюнник « Климко»

І варіант

І-ІІ рівні (6 б.)
1. Визначте жанрову приналежність повісті М.Стельмаха «Гуси-лебеді летять…»:
а) героїко-романтична; б) автобіографічна; в) пригодницька; г) історична.

2. Гр. Тютюнник у своєму творі «Климко» використав факт з життя:
а) власного життя; б) життя мами; в) життя друга; г) життя двоюрідного брата.

3.Чим  скористався  Михайлик (твір «Гуси-лебеді летять…») для  катання  на  льодяній  гірці?
а) Ночовками;  б)  санками;  в) ослінчиком.
4. Що було метою подорожі Климка (Гр.Тютюнник «Климко»):
а) олія; б) сіль; в) чоботи; г) молоко.
5. Яка річ для Климка була особливо дорогою («Не брали її ні дощі, ні сніг, ані сонце») і мала символічне значення:
а) шапка; б) скринька; в) хустинка; г) діжурка.

6. Установіть відповідність між висловлюванням та героєм, якому воно належить:

а) «Купіть мою хустку. Дивіться, яка ловка. Я й чорнобривців на додачу ще дам».
б) «А може б, синочку, у мене зостався, га? Назовсім. До кого ж тобі йти? Їсти в мене, хвалити Бога, є що…»;
в) «В її устах і душі «насіння « було святим словом… І хоча вона нарікала на свою мужицьку долю з її вічними супутниками – нестатками і злиднями, проте нічого так не любила, як землю»;

1. Тітці Марині

(Гр.Тютюнник «Климко»).

2. Матері Михайлика

(М.Стельмах

«Гуси-лебеді

 летять…»).
3. Дівчині

(Гр.Тютюнник

«Климко»).
 

 

ІІІ рівень ( 2 на вибір) ( 3 б.)

1.Обґрунтуйте, у чому полягає значення символічного образу гусей-лебедів у творі М.Стельмаха «Гуси-лебеді летять…».
2. Чому для Михайлика оточуючий світ вважається казковим. Це реальність чи фантазія хлопчика? Доведіть власні міркування.
3. Що б ви порадили Климкові, який залишився самотнім після смерті дядька Кирила? Чи був у нього життєвий вибір?
4. Доведіть, що Климко – сильна, мужня, вольова людина. Власні переконання вмотивуйте.

 

ІV рівень ( 3 б.)

Напишіть твір-мініатюру на одну із тем:

1. «Чи хотів би я мати такого друга, як Климко» (за твором Г. Тютюнника «Климко»).

2. «Чим мені подобається Михайлик, герой твору М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять».

                                          Контрольна робота №3                           7 кл.

М.Стельмах « Гуси-лебеді летять», Г. Тютюнник « Климко»

ІІ варіант

І-ІІ рівні (6 б.)
1. Визначте жанрову приналежність твору Гр. Тютюнника «Климко»:
а)повість;  б) оповідання; в) новела; г) роман.

2. М.Стельмах присвятив свій твір «Гуси-лебеді летять…»:
а) дядьку Себастіяну; б) сину Ярославу; в) своїм батькам; г) дідусеві і бабусі.

3.Чим  скористався  Михайлик (твір «Гуси-лебеді летять…») для  катання  на  льодяній  гірці?
а) Ночовками;  б)  санками;  в) ослінчиком.
4. Хто врятував Климка під час його  подорожі?
а) тітка Марина; б) дядько Кирило; в) товариш Сергій; г) невідомий німець.

5.Кого з названих героїв немає в повісті М.Стельмаха «Гуси-лебеді летять…»?

А) Люби; б) Михайлика; в) діда Дем’яна; г) дядька Степана.
6. Установіть відповідність між висловлюванням та героєм, якому воно належить:

а) «В її устах і душі «насіння « було святим словом… І хоча вона нарікала на свою мужицьку долю з її вічними супутниками – нестатками і злиднями, проте нічого так не любила, як землю»;
б) «А може б, синочку, у мене зостався, га? Назовсім. До кого ж тобі йти? Їсти в мене, хвалити Бога, є що…»;
в) «Купіть мою хустку. Дивіться, яка ловка. Я й чорнобривців на додачу ще дам».

1. Дівчині

(Гр.Тютюнник

«Климко»).
2. Матері Михайлика (М.Стельмах

«Гуси-лебеді

 летять…»).
3. Тітці Марині (Гр.Тютюнник «Климко»).

 

ІІІ рівень ( 2 на вибір) ( 3 б.)

 

1.Обґрунтуйте, у чому полягає значення символічного образу гусей-лебедів у творі М.Стельмаха «Гуси-лебеді летять…».
2. Чому для Михайлика оточуючий світ вважається казковим. Це реальність чи фантазія хлопчика? Доведіть власні міркування.
3. Що б ви порадили Климкові, який залишився самотнім після смерті дядька Кирила? Чи був у нього життєвий вибір?
4. Доведіть, що Климко – сильна, мужня, вольова людина. Власні переконання вмотивуйте.

 

ІV рівень ( 3 б.)

Напишіть твір-мініатюру на одну із тем:

1. «Чи хотів би я мати такого друга, як Климко» (за твором Г. Тютюнника «Климко»).

2. «Чим мені подобається Михайлик, герой твору М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять».

 

: Мої статті | : Illinainna (23.03.2015)
: 10003 | : 1.8/4
: 0
avatar