Контрольна робота №1 9 клас
«Вступ. Із європейського бароко»
І варіант
Початковий рівень
1. Укажіть, про який стиль літератури йдеться: «Відзначається художньою яскравістю й пишністю, великою силою емоційного впливу, ідейною багатозначністю, в основі якої — драматично загострене сприйняття світу та людини»:
а) романтизм; б) класицизм; в) Відродження; г) бароко.
2. Позначте хронологічні рамки доби бароко:
а) ХІІІ –ХV ст.; б) ХVІ–ХVІІІ ст.; в) ХV–ХVІ ст.; г) ХVІІ –ХІХ ст.
3.Укажіть, що означає слово «calderon» у перекладі з іспанської:
а) чаша; б) глечик; в) казан.
Середній рівень
4. Укажіть твір іспанського драматурга Педро Кальдерона де ла Барки:
а) «Сон літньої ночі»; б) «Життя — це сон»; в) «Любов до життя»; г) «Поетичне мистецтво».
5. Позначте ім’я головного героя драми Кальдерона:
а) Сигізмундо; б) дон Педро; в) Лаерт; г) Франсіско.
6.Зазначте, навіщо Басиліо помістив Сехисмундо у вежу:
а) щоб уникнути страшного пророцтва; б) щоб позбутися сина;
в) щоб передати престол іншому.
Достатній рівень
Завдання з вибором кількох правильних відповідей ( 2б.)
7. Укажіть композиційні особливості драми Кальдерона «Життя — це сон»: а) численні ліричні відступи; б) відсутні гострі конфлікти; в) сюжет простий; г) немає несподіванок.
Завдання на встановлення хронологічної послідовності ( 2 бали)
8. Розташуйте в хронологічній послідовності етапи життя Сигізмундо:
а) нестриманий тиранічний володар; б) справдження передбачень астролога; в) ув’язнення в самітній вежі; г) повторне ув’язнення Сигізмундо; д) повернення влади королю та підкорення їй;
є) звільнення бунтівниками.
9. Драматичний твір – це……….
Високий рівень (2 бали)
10. Які проблеми змальовані в драмі П.Кальдерона « Життя – це сон» (Дайте розгорнуту відповідь)
Контрольна робота №1 9 клас
«Вступ. Із європейського бароко»
ІІ варіант
Початковий рівень
1. Укажіть значення слова barocco:
а) «філософський, мудрий»; б) «дивний, взірцевий»;
в) «приємний»; г) «вигадливий, химерний».
2.Який літературний напрям першим набув загальноєвропейського масштабу:
а) реалізм; б) бароко; в) романтизм; г) класицизм
3. Зазначте, добою чого називали XVII століття:
а) абсолютизму; б) феодалізму; в) буржуазії.
Середній рівень
4. Укажіть твір іспанського драматурга Педро Кальдерона де ла Барки:
а) «Сон літньої ночі»; б) «Життя — це сон»; в) «Любов до життя»; г) «Поетичне мистецтво».
5. Зазначте, де відбувається дія драми П. Кальдерона «Життя — це сон»:
а) у Московії; б) у Полонії; в) у Німеччині.
6.Укажіть, яким чином король Басиліо дізнався про майбутню долю сина:
а) із провісництва зірок; б) від віщуна; в) у побаченому сні.
Достатній рівень
Завдання з вибором кількох правильних відповідей (2б.)
7. Укажіть композиційні особливості драми Кальдерона «Життя — це сон»: а) немає несподіванок; б) відсутні гострі конфлікти; в) сюжет простий; г) численні ліричні відступи.
Завдання на встановлення хронологічної послідовності ( 2 бали)
8.Розташуйте в хронологічній послідовності етапи життя Сигізмундо:
а) справдження передбачень астролога; б) нестриманий тиранічний володар; в) повторне ув’язнення Сигізмундо; г) ув’язнення в самітній вежі; д) повернення влади королю та підкорення їй; є) звільнення бунтівниками.
9. Хорнада – це…………….
Високий рівень (2 бали)
10. Чому П.Кальдерон використав у драмі « Життя – це сон» мотив сну? (Дайте розгорнуту відповідь)
|